Tisdag

Känns som om dagarn går fort, riktigt fort! Kan kanske ha ngt att göra med att man jobbar. Känns nästan som om man flyttat in på jobbet är där precis heela tiden känns det som=) Men trivs ju så ska väl inte klaga..
Igår va jag iaf o red för första gången på tre veckor lr ngt sånt! Va riktigt skoj,, fast man orkade ju ingenting, jag var dygnsvettig o hästen va knappt varm!! Kändes inte riktigt bra, konstigt med tanke på att min läkare sa att rida enbart var motion för hästen..

Idag ska jag iaf jobba kväll, känns ganska bra va iaf förbannat skönt att få sova i morse =) och innan jobbet ska jag iväg på massage riktigt längtar, ska bli så super skönt!!!

Nähä duschen sen ut o promenera :D
Trevlig tisdag alla.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0