Onsdag

Idag var det dax att atårgå till verkligheten igen då,, ska snart iväg till jobbet!! Ska bli skönt men alltid bra jobbigt innan man har kommit iväg.. Den lilla har bara varit sur idag jag som hade lovat mig själv att jag inte skulle städa lr plocka ngt alls idag utan bara leka med honom. Och det va ju han intresserade av, NOT! Han har bara varit sur inte velat äta lr nånting så med våran vanliga otur så blir han väl sjuk nu igen lagom när han blivit frisk ifrån magsjukan.. Småbarns perioden när dom börjar på dagis består ju enbart av sjukdommar känns det som... Så pinsamt o behöva va hemma från jobbet hela tiden*suuuck*

Har iaf roat mig med att varit ute o promenerat på förmiddan i kylan,, va ganska skönt o man blir ju varm när man går=) Sen gick Buddha o jag till "stora" lekparken o gungade o sprang runt lite där,, så har iaf infriat mitt löfte så, har lekt med barnet o städat har jag inte alls gjort idag!!! Har faktiskt inte ens lagat mat,, vi åt rester=)
En riktig slappardag med andra ord, fast man kan ju behöva sådan dagar oxå..

Nu väntar jag på min kära mor som ska komma o passa barnet..
Trevlig onsdag alla glada=)

Mot jobbet...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0