Måndag o magsjuka!!!!

Jaha skulle ha jobbat helgen men den lilla söta fick,, helt plötsligt magsjuka!! Vad kom den ifrån?? Ingen i omgivningen har o när jag ringde dagis i morse så hade dom inte det där heller!! Att man alltid ska spekulera så mycke angående vart allt kommer i från, magsjuka har han ju o så är det ju bara....

Ville ju så gärna ta en sväng till ikea o köpa den nya hyllan *suuuck*
Men har jag tur så kanske jag kan övertala syrran o följa med då kan hon sitta i bilen medans jag springer in!!! Måste ju roa mig med ngt,, igår stor städade jag överallt tvättade sofföverdrag o vädrade mattor,, blev så fint så=)

Nähä om jag ska gosa lite bebis innan det är dax att göra sig i ordning....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0