Måndag kväll...

Va en sväng till läkaren o det va väl den värsta läkaren jag varit med om! Va så nöjd med att jag skulle få en ny familje läkare o för att han va svensk, har haft lite språksvårigheter med några av dom andra jag träffat,, dom har varit hur gulliga som helst men känns som om en poäng blir missad när man inte kan kommunicera.. Å va vad då det här för idiot på ren svenska?! En riktig översittare *gaaah* känns så jäkla frusterande att betala för att träffa ngn  idiot,, han menade på fullaste allvar att alla mina "problem" som tidigare läkare har sagt har att göra med ämnesomsättningen berodde på att jag va otränad.. För rida gott folk det är bara träning för hästen om man ska tro honom!! Imorgon ska jag lämna prover o då är det jag som listar om mig och det snabbt!!!!

Efter den persen tog jag med mig syster yster o lilla Buddha som precis haft magsjuka till ikea( sorry gott folk om ni blev smittade, men han är bättre idag....)
Kände att jag behövde piggas upp så inhandlade en ny bokhylla (Expedit tror jag den hette så fin såååå) o en massa nya kuddöverdrag=) Så nu är det minsann jättefint här hemma!!!!
Hittade även överkastet som jag tittat på en längre tid i fyndhörnan, 300 billigare o sånt tycker vi om!! Så som vanligt när man åker dit så gjorde jag av med alldeles för mycke pengar,, men det kan inte hjälpas,, känner att det är dax att förnya här hemma,, på alla fronter;)

Men nu är ju allt det jobbiga kvar,, allt små plock med en astjurig bebis som bara vill bli buren på...
Så om man ska ta o sätta lite fart då istället för att sitta här....

Nästa projekt är en ny mobil så man kan börja lägga in lite kort här igen....
Trevlig måndag alla glada...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0