Lördag

Lördag i dag o ledig=) JIIIIPPPIIIEEEE.....
Den lilla söta vaknade sex fick en flaska välling somnade om och sov till nio,, en väldigt duktig liten bebis det där;)
Idag ska Lilleman o jag ut o resa lite i den vida världen,, ska bli kul framför allt för Lilleman,, själv så gör man ju allt för sina barn, så är det bara...
Liselotta o Helga va här en sväng igår kväll Liselotta gjorde lite nya slingor på mig,, så nu e man lite blondare igen=)
Men hur som helst så tog helga ett superfint kort på henne,, men vi glömde lägga in de i min data,,, så kortet kommer jag lovar!! he he !!        Jag bara måste köpa nya mobil men bra kamrea o det fort,, o den ska hållas långt ifrån den lilla o det är ett som är säkert....

Nähä om man ska ta o sätta lite fart då,, ska ju snart åka
Trevlig lördag alla glada:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0