Tisdag

Tisdagar är en utav mina favoritdagar, för då e de ridning=) Japp e ju det roligaste jag vet just nu så, jaa förutom att vara med mina fina barn då!!
Ska till köping idag o besikta bilen o de känns mindra bra! Har haft en sådan satans otur den senaste tiden så det bara känns i hlea kroppen som om den inte kommer gå igenom o det vet jag inte vad jag gör:(

Tog lite bilder på den lilla söta igår när vi gjorde i ordning oss för dagen ( allvarligt jag har verkligen köpt en rosa o en gul tandborste till den lilla,, va e de för strul stackarn ;))


Borstar tänderna =)




I mammas säng <3





Morgon mys <3

I bilen

 
Världen finaste lilla bebis,, mitt allt <3


Trevlig tisdag alla glada

Hoppas min blir det oxå, men det lär ju visa sig efter besöket i köping!!! *håller tummarna*

Kommentarer
Postat av: Annika.

Lycka till med bilen =)))

2009-05-12 @ 15:41:35
URL: http://lantlolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0