Söndag

Blev hembjudna till mamma igår på lite grillat! Å de tackade vi inte nej till...=)
Nettis va oxå där=)


Å den lilla söta oxå förstås,, men han fick inge grillat utan han fick helt enkelt nöja sig med torra kex! Men han va nöjd med de,, han är nöjd så länge han får vara med mormor,, han fullkomligt älskar sin mormor (tror det kan ha lite o göra med att hon skämmer bort den lilla,, men men det ska man väl få göra när man e mormor=))


Mormor o bebis


idag då så åkte iaf jag till stallet,, va ensam där lr ja Anita va oxå där men hon rider ju inte så hon räknas inte, he he
Kathy o tjejerna va på hopptävling i Enköping (tror jag de va) så hade en date med fina Milka =) o sju boxar att mocka *uuuurk* Va väl inge tvång men vill ju hjälpa till när dom skulle vara borta hela dan...
Så efter sju boxar o fyrtio min ridning kan jag säga att jag va bra mör i hela kroppen...

finaste hästen <3 Milka Diamond


Hem vilade en stund med den lilla söta innan det var dax att åka iväg på fotboll, mindre sugen på det kan jag lova!
Men vad gör man inte för sina barn?!
Så hopp o hej iväg igen,, till Rönnby o som vanligt sååå
vann dom!! =) HEJJA FRANKE!!!!
Så det gjorde de ju värt det... 10-2 blev det så Lilleman släppte bara in två mål,, han e så duktig han <3

Avslutade med en spicy hot för ngn mat orkade jag helt enkelt inte laga.. Får vara glad om jag ens kommer ta mig upp ur sängen imorgon,, ont både här o där efter den här dagen.. Det kostar att ligga på topp helt enkelt;)

Nähä nu ska det mysas i soffan innan det är dax för sängen

Trevlig sändag alla glada=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0