Onsdag

Tog lite bilder från igår som jag tänkte börja lägga in!!!

På dan var det iaf dax att åka o besikta "skrothögen" Helga o jag åkte jaa den lilla söta va ju oxå med=)

Kan ju lova att hans huvud gick som en propeller på besiktningen massvis med sladdar i taket som åkte omkring, ha ha såg faktiskt rätt kul ut=)


Å skrothögen numera omdöpt till Pärlan gick igenom med ett bra att veta bara=) JIIIIPPPPIIIIEEEE
Trodde verkligen inte det med tanke på all jävla otur jag haft den sista tiden, har ärligt funderat på om han där uppe har ngt emot mig,, men kanske inte de då=)

Sen va det dax att åka till Stallet, bästa stället på jorden <3
Hade en date med fina Milka=)

Milka o Cartan

Tjejerna o Peter Pan =)


Det va den dagen!!

Idag då så kom en jobbarkompis o hennes grabb över o fikade lite, skit kul o träffa henne har inte gjort det på evigheter kändes det som...
Sen kom min kära lillesyster över för att fixa håret!! så nu e hon lika blond dom oss andra ( förutom mamma då) Blond o dum, he he

Vi tog med oss alex ut sen o hundarna o gick till hundgården så vovvarna fick busa lite



De va jättekul tyckte alex=)

Syrran i kastar tagen =)


Sen gick vi förbi lekparken en sväng så den lilla fick gunga lite...





Japp den va väl den här dagen!!


natti natt alla glada
Nu är de dax för greys=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0