Måndag morgon!!

Va ju jätte duktig att skriva ett par dagar, sen nu va det redan måndag o jag skrev sist i onsdags!! Vad hände???
Hmm ja ja så kan det väl vara!!!

Torsdagen red jag väl iaf=)

Fredag hade vi farmor här på mat o sällskap

Lördagen va Maja o jag ner med barnvagnarna på barnens dag=)

Söndag  Började med att åka ut till stallet på morgonen.. Fick Rida "nya" hästen "landtutte" som jag kallar honom (Landbubi tror jag han heter) han e typ 1.75 såå rätt så stor kan man säga! Störst i vårat stall iaf=) Rätt trevlig häst dock lite svårare att få stop på,, men han hade blvit bättre sa K så vi gav oss iväg till gropen där det fanns en massa naturhinder=) Så landtutte o jag hoppade hinder,, vad säger man?! fort gick de emellan åt men stannade gjorde han ju iaf till slut,, he he
Efter det va det bara att trampa på gasen för att hinna på Lillemans första fotbollsmatch,, så kom dit i andra halvlek ner springades i ridkläder ( en mindre vacker syn) men dit kom jag iaf=) Dom vann den första med   8-3 Lilleman stod=)
Hem fixade lite lunch sen iväg på match nummer 2  den spelade dom oavgjort....Farmor Helga Anette Robin va oxå med så man kan ju säga att det barnet har en ganska stor hejjarklack=)


efter det då hem till mamma för att träffa min moster från Sthlm o hennes man=)) Hade inte sett dom på hur länge som helst så det var jätte skoj,, alex han fick läppen så han kände minsan inte för att var asocial.. så kan det vara=)
Har tagit lite bilder så slänger ut dom=)))




Cartan =)













Sompa o Svea <3




Hemma hos mamma =)

Gunilla o Rille =)














Hejdå allihopa..... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0