Lördag

Redan ny månad, redan andra maj?? Vart tar tiden vägen!? Känns som om dom sista veckorna bara sprungit förbi, har ju längtat efter våren, men på ngt sätt går det som vanligt för fort. Varje år lovar jag mig själv att jag ska njuta av våren, varje år så bara blir det grönt utan att jag hinner med.. Känns lite retsamt,, MEN NÄSTA ÅR DÅ SKA JAG NJUTA!!

Har inte hunnit in här heller, har knappt datorn på faktiskt! Små snabba svängar mest... Försöker tillbringa all min lediga tid i stallet lr rättare sagt försöker tillbringa all tid i stallet! Har slutat på ena stället så håller enbart till ute i Lilla ansta just nu finns hemsida för den som är intresserad=)
http://www.stallansta.se/

Jaha roligare än så va de inte! Ska ta o fixa i ordning lite här hemma nu innan det är dax att ta sig upp till IP o hejja på "lilleman" =) Trevlig lördag alla glada....

Mitt liv i lite bilder =)

Värlens sötaste med gröt i hela ansiktet <3

Lilla Svea på mormor o morfars baksida,, (så roligt att få följa med  tyckte hon=) hon är ju nästan lite portförbjuden där efter att ha pissat på badrums mattan o ätit lite på morfars sko,, hmm undra varför he he  )



Morfar i planterar tagen=)






Madde o Sandra =)


Stall Lilla Ansta
Milka 'Cartan o Nero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0