lördag

Jaha här var det verkligen hundra år sedan man skrev! Känns inte lika viktigt att sitta här o skriva längre som de gjorde förut! Tiden räcker inte heller till känns de som... Rider ju tre dagar i veckan just nu,, o de känns kanonbra!!! =)
Dom andra dagarna är det antingen fotboll lr ngt annat som måste göras.. Och då glöms lixom det här "bloggandet" helt bort.... Sen helt ärligt med handen på hjärtat,, så ser ju nästan varje dag ut som den andra Liam o dom vinner sina matcher;) he he o jag rider antigen Cartan lr Milka... förutom det så händer det inte allt för mycke o klagar inte över det heller... Så här har jag ju valt att leva!! Å är riktigt nöjd med det, festa o sånt där annat trams klarar jag mig bra utan..
Har iaf lite bilder som jag tagit som jag tänkte lägga ut!!



Svea o lilla Alex

Hemma hos mormor



alex försöker i vild förtvivlan äta upp babygymet,, he he,, alla sätt är bra utom dom dåliga

Liten linslus =)

sur bebis

världens sötaste <3

Kickan =)



Madde o jag va o tittade på Magoos valpar igår,, såå söta så <3
Så Madde valde ut den lilla hon ska ta med sig hem sen=)






Trevlig lördag alla glada =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0