Power meet

Lilleman fyller verkligen tio år idag <3 Förstår verkligen inte vart åren tagit vägen,, min lilla bebis helt plötsligt så ska han börja i mellanstadiet=) tur att en annan iaf bara blir yngre ;)

Okej power meet i stan o jag har lyckats blivit barnledig den lilla söta sover hos mormor.. Men va händer? jo jag sparkar i tån o lyckas bryta lill tån, de e faan sant!! ska jobba imorgon, vara hus hund o hästvakt i flera dagar o jag bryter tån okej de kanske inte låter så illa.. Men allvarligt gör faan jätte ont :(
riktigt synd om mig känner jag!! Sen ska man ner o titta på bilar men min vanliga tur så kommer säkert ngn trampa mig på tån....'
Äh de här duger inte!!! slut med själv ömkan o ner mot löga
Trevlig kväll


Åets badkille=)

världen sötaste =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0