Lördag

Tänkte att de var dax att uppdatera lite här igen,, då det äntligen hänt lite saker=)

Den lilla söta bebisen har  tagit sina första steg idag =) Jajjemän tre styckna tog han <3 <3
Blev alldeles varm inombords,, så duktig såååå...
Sen har tand nummer 7 dykt upp där nere,, så det har verkligen hänt massor..

Kan verkligen inte förstå att han blir ett år om två veckor,, vart har tiden tagit vägen?! Den som det visste,, det har iaf gått alldeles alldeles för fort... Tanken på att han ska börja på dagis gör mig gråt färdig,, han är för liten!!! Men men som alla andra måste jag tyvärr arbeta för försörjning,, tyvärr!! 
Appropå på jobb så såg jag ett jobb idag som jag tänkte att jag söka,, borde kunna ge lite bättre lön, men trivs ju där jag jobbar nu, men söka kan man ju alltid göra! hur stor är risken att det skulle hända en annan ngt bra?! ;)
Nähä om man skulle återgå till att ligga i soffan o trycka godis,, ett hårt jobb jag vet men ngn måste ju göra de =)

Avslutar med ett kort på min stora fina kille=)


Med solglasögon =)

I full färd med att försöka äta upp solglasögonen =)


Trevlig lördag allihopa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0