Söndag

Så helgen kom o den typ försvann!! Har haft fullt upp hela helgen,,  fotbollen har ju dragit igång..
Så freda kväll fotbollsmatch i Hallsta (åkte förbi en liten affär där som jag hade glömt bort.. tänkte tillbaka för en liten stund.... )            Matchen gick kanon=)       Lilleman höll nollan,, mammas kille <3
På kvällen försökte Beckis o Thomas ta tag i kaoset här hemma... Om dom lyckades,, nja det kan man ju inte påstå.. Men den som väntar på ngt gott väntar tydligen jämt alldeles för länge....

Lördag uppe i ottan iväg  på franke cup,, skulle minsann jobba i cafeterian ( vidrigt att beöhva ställa en väckar klocka när man aldrig får sova ut!!! ) Gick väl hyfsat,, Lilleman spelade inte (mamma fíck jobba iaf) hans lagkamrater åkte ut i kvarten...
Sen åkte vi ut till bästa stället på hela jorden,, stallet!

Cartan o Milka


Fick sen oväntat besök som dom får i gevalia reklamen,, kan ju lugnt påstå att jag inte blev lika lycklig som dom brukar bli... "underbart e kort" =)

Söndag då dax att ställa klockan igen för att åka iväg för att städa ute på  ica Hacksta (med fotbollen)
Å de blåste ju igen storm alls idag.. Men med trevlig sällskap så gick tiden riktigt fort ;)

Kaoset här hemma försökte Helga o jag ta tag i o efter en sväng med damsugaren kände både lägenheten o jag mig som nya människor =)))
En trevlig helg helt enkelt


Den lilla söta har börjat ta sig framåt i en form av kryp/ål ställning.. Men fram kommer han min lilla söta,, så duktig så <3






Världens finaste....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0